wtorek, 14 listopada 2017

Miss Grace

Pierwszy raz tą chustę zobaczyłam u IK. Jej "Tiramisu" powaliło mnie na kolana, dech zaparło i omal nie zemdlałam z zachwytu. 

Ze względu na inne projekty Miss Grace musiał poczekać na swoje 5 minut, a raczej 3 tygodnie.☺ Cóż, Pchła M od razu by się zabrała do pracy. To nic, że ma rozpoczętych 10 robótek. Kolejną trzeba zacząć jak jest wena. Ale nie ja. Chora będę gdy rozpoczynam coś nowego, a dotychczasowy projekt nie jest skończony. Czasem trzeba- tylko w ramach wyższej konieczności. Wtedy mam gorączkę, zawroty głowy i chce szybko wrócić do zasadniczego udziergu. Tak, jestem oryginalna w każdym calu. ☺

Czas, który minął od ujrzenia chusty do jej zrobienia poświęciłam na dobór odpowiedniej włóczki. Chyba nikt nie ma wątpliwości, że będą to fiolety. Po głowie wędrowały mi melanże.

Rok temu Pchła M ze swoich bałkańskich wojaży przywiozła specjalnie dla mnie włóczkę. Anioł, po prostu anioł z tej mojej Pchełki. ☺

Jeden motek w odcieniach brązu i różu, drugi to przepływ kolorów brązowego, fioletowego i ecru. Oba mają dodatek połyskującej nitki (Alize Gold BD Simli 4338 i 3015). Trzeci motek to melanż fioletowych odcieni (Alize Gold BD 2630).

Włóczki trochę już odleżały. Czekały na idealny wzór. Kilka pomysłów na nie już miałam. Ale zawsze było jakieś ale...

Dobrze, że tych pomysłów nie zrealizowałam. Oj dobrze się stało...

Gdy Pchła M usłyszała, że chce wykorzystać 3 kolory melanżowe to pomyślała, że oszalałam. Nijak nie mogłam Jej przekonać do mojego pomysłu. Co więcej, uparcie próbowała mnie przekonać do wykorzystania choć jednego jednolitego koloru. 

Ale ja to uparte jak osioł (jak nie bardziej) stworzenie, wiec argumenty Pchły M nie docierały do mnie. Cóż, czasem warto być upartym. Efekt końcowy mnie się podoba. ☺





Już myślę nad kolejną wersją kolorystyczną. Tym razem melanże zostają w wiklinowym koszu.☺

Pozdrawiam K :-)

5 komentarzy:

  1. Super!
    Piękna Ci wyszła, choć z melanżami to poszłaś po bandzie; ) ale... nie powiem, nie powiem ;) całkiem ciekawa kombinacja:) mnie się podoba:)))
    W ogóle podoba mi się ta chusta, mam ją na uwadze, ale...;) Hihihi. ..
    Z Was dwóch można mnie jedną ulepić;) zaczynam wszystko, co mi się spodoba, a potem targają mną sprzeczne uczucia;)
    więc poczekam:)
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Do pierwszego skrzydełka nie byłam pewna czy wybór kolorów był słuszny, ale po zrobieniu drugiego skrzydełka zdanie zmieniłam :-)

      Ja mam listę tego, co chcę zrobić i nie zacznę czegoś nowego póki nie zamknę ostatniego oczka poprzedniej robótki. A jaki jest lament gdy sytuacja zmusi...

      Pozdrawiamy :-)

      Usuń
  2. Hi hi a u mnie odwrotnie. Zaczne jedno, jestem w polowie i albo cos przestaje mi pasowac albo do lba wpada kolejny pomysl i nie zasne dopoki nie zaczne chociaz do polowy😜 Pchla K ma ze mnie ubaw po pachy😁 ale i tak ja kocham tak jak kocha sie blok czekoladowy domowej roboty😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie! Chusta wyszła oryginalna i piękna! Na ostatnim zdjęciu widać, jak połyskuje :)
    Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Ta połyskująca nitka jest delikatna, ale daje swój urok :-)

      Usuń