wtorek, 28 maja 2024

Luna Retro Bag

 Hej, dzisiaj słów kilka o poszukiwaniach torebki idealnej. Też tak macie, że poszukiwania trwają i trwają? Ja mam☺️ Wiecznie szukam torebki idealnej, bo wymogi i "wnętrzności torebkowe" się zmieniają jak w kalejdoskopie☺️. Fakt, mogłabym kupić sobie torebeczkę, ale postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym i poćwiczyć naukę szycia.

Założyłam sobie, że tym razem chcę torebkę a nie nereczkę, dodatkowo w wersji jak najbardziej ugrzecznionej, bez pstrokacizny, najlepiej czarną z delikatnymi akcentami jednorodnego koloru. Wielkościowo miał się do niej zmieścić przede wszystkim duży portfel oraz telefon, słuchawki, klucze i inne przydasie spacerowe.

Znalazłam wykroje oraz instrukcję szycia na stronie Oro Rosa Patterns na torebkę o wdzięcznej nazwie Luna Retro Bag. Materiały potrzebne do pracy miałam skompletowane, zabrałam się do pracy. Na chwilę obecną, był to jeden z bardziej rozbudowanych projektów. Czy skomplikowanych? Może troszeczkę, tymbardziej, że ze względu na użycie innych typów materiałów i rozwiązań projektowych musiałam nieco zmienić metody szycia. Instrukcja przygotowana przez autorkę jest jak najbardziej czytelna i pomocna ( super, że wymiary podane są również w centymetrach ), jeszcze więcej w głowie rozjaśniły filmy na YT osób, które również szyły ten projekt. Koniec końców dałam radę o dziwo bez prucia, złamania igły czy przeszycia palca😜 i swój egzemplarz zaliczam do udanych. 

Krótko, zwięźle i treściwie- będzie noszone☺️

Pozdrawiam, Pchła M.







A tutaj, jak wygląda torebka w " obsłudze" 😜


2 komentarze:

  1. WOW! 🥳
    Jest cudowna! 🤩
    Jesteś naprawdę zdolna "Bestia" 😌
    Torebka wygląda na zawodową produkcję, możesz być dumna bo jest perfekcyjna ☺️
    Pozdrawiam serdecznie Pchło M ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję🥰 Powiem nieskromnie, że podoba mi się torebeczka, a jak ją noszę, rozpiera mnie duma, że mi nawet wyszła calkiem do szyku😜
      Pozdrawiam "Bestia" Pchła "M" 😜

      Usuń