niedziela, 18 października 2015

Kolorowe (czyli fioletowe) listki

Ach ta piękna kolorowa i deszczowa (i moja ukochana) jesień. Wokół Nas jest kolorowo, przyroda rozpieszcza Pchełkowe oczka feerią barw. Ach... To, co się dzieje w parkach i lasach podsunęło mi pewną myśl. Myśl rozkwitała w głowie kilka dni. Wzór "się szukał" ;) ... i "się znalazł" w Akcesoriach 2/2014. Już, już mówię (a raczej piszę :) ). Wymyśliłam sobie jesienny komplecik- rękawiczki i czapkę. Właśnie z listkami. 

Takie oto widoki ma Pchła K w drodze do i z pracy :) Aż milej się robi patrząc na te "malowidła".
Sam wzór użyto w ponczu, więc musiałam go dopasować do swoich potrzeb.Zaczęłam od liczenia oczek i kombinowania jak tu ułożyć listki tak by z wzór na 31 oczek zmniejszyć do 26. W oryginale listki były ułożone w jednej linii, więc zmieniłam ich ułożenie. Wzorek rozrysowałam sobie dla prawej i lewej łapki. W końcu symetria musi być! Teoria psychologii ewolucyjnej mówi, że to co symetryczne ludziom się bardziej podoba :) (ups...wydało się co czytam poza czasopismami o dzierganiu).





W rączki będzie mi już ciepło. Teraz czas na czapkę. Moją pierwszą czapkę robioną na drutach. Jak na debiut wyszła całkiem zadowalająco. A co ważne jest.... fioletowa! Tutaj już nie kombinowałam ze wzorem tylko grzecznie go odzwierciedliłam, zgodnie z propozycją autorów. Zimo przybywaj! :)


Pozdrawiam K :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz