środa, 20 lipca 2016

Wesołe misie- dziecięcy kocyk

Etatowa ciocia znów w akcji! A co! Tym razem wymarzyłam sobie kocyk na szydełku. Pchła M podsunęła mi taki oto kocyk :) Sama nie jestem aż tak kreatywna, żeby wymyślić taaaakie cudowne "coś" . Jeszcze nie ;) Ale może kiedyś zdobędę takie umiejętności? 

Wymiary kocyka wstępnie ustalone (140cm x 100 cm), kolory wybrane. Zakasałam rękawy i zabrałam się za szydełko i włóczkę. Oczko po oczku powstawała "podstawa" kocyka. Następnie czas na największą zabawę- misie :)

Aby nieco urozmaicić zabawę misie są 3d. Tak, tak w 3d. Pyszczki, ogonki i uszka wystają "ponad poziom" kocyka. ;)

Zrezygnowałam z gwiazdki, gdyż jakoś mi nie pasowała do mojej koncepcji. w zamian za to zrobiłam ul z gałązką i pszczółki. Oczywiście w 3d :). Jak szaleć to szaleć!










Pozdrawiam K :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz