sobota, 5 listopada 2016

Dreambird shawl- Czerwona Ptaszyna

Pamiętacie beżową Ptaszynkę? Miłość do tej chusty jest ogromnie ogromniasta ;-) Obawiam się, że na tych dwóch ptaszkach się nie skończy. Wzór uzależnia :-). Wyjaśniam, aby nie było wątpliwości. Wzór pochodzi z R

Czas na chustę dla siebie. Od dawien dawna planowałam zrobić czarno- czerwony szal. Nie samym fioletem człowiek żyje. Ptaszyna idealnie pasowała mi do tego planu ;-).

Piórko za piórkiem powstała chusta. Zrobiłam 25 piór. Szal oczywiście zmierzyłam, nawet skrupulatnie zapisałam ale gdzieś zawieruszyłam fiszki. Z racji mojej wygody i niechęci do mierzenia nie kwapię się do ponownego liczenia centymetrów;-)

Co tu dużo pisać, zabawa była wyśmienita. Kolejna w planach. Kiedy? W wolnej chwili ;-)

Może tym razem pokuszę się o melanżowe tło i pióra....
coraz bliżej końca...





Modelka  idealna:-)
Stwierdziłam, że nowa czapka jest wskazana. Od pomysłu do realizacji droga krótka... Wzór znaleziony w Dianie Extra 5/2012.

Pozdrawiam K :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz