czwartek, 1 czerwca 2017

Tetris- dziecięcy kocyk

Ach to były czasy....

Tak, tak, byłam kiedyś małą dziewczynką. Chociaż kolekcja zabawek (ciężarówki, ciągniki z przyczepą, wóz strażacki i inne cuda na kołach) na to by nie wskazywały.☺ Miałam też Game Boy'a. A moją ulubioną grą był Tetris. Ach.... Te klocki w różnych kształtach, które należało odpowiednio ułożyć.... Rozmarzyłam się... Pchła M nie rozumnie mej miłości do klocuszków. 

Dziecięce zamiłowanie do tej gry przemyciłam na... kocyk. ☺ Małą podpowiedź znalazłam na Pintereście. Wzór na kwadraty pochodzi z Szydełkowych Trendów 1/2015. Po co się męczyć jak "gotowiec" jest w zielonym segregatorze, na dolnej półce. Tak, to ten po prawej. ☺

Chciałam, by kocyk był nieco większy. I jest- 100x150cm. Oj to kocyk będzie służył, służył i służył małej Julce. Aż się znudzi.







Pozdrawiam K :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz