wtorek, 25 grudnia 2018

Kolorowe rękawiczki

Dawno, dawno temu... (no nie aż tak dawno, taka stara nie jestem 😉) Pchełka M wysłała mi zdjęcie rękawiczek z kolorowymi paluszkami. Każdy paluszek w innym kolorze. Niestety nie wiem z jakiego źródła było to zdjecie. O dziwo rękawiczki przypadły mi do gustu. 

Włóczki kupiłam... rok temu. 😄 Moteczki grzecznie czekały na swoją kolej. Aż pewnego listopadowego dnia, jak mnie wena dopadła, to w jeden weekend zrobiłam parę rękawiczek. 😊

Wersja oryginalna była bez klapki i miała 5 kolorowych paluszków. Ja zrobiłam 4 kolorowe paluchy i dodałam,  a jakże, klapkę. 

Jak to zawsze u Pchełek  bywa, pochwaliłam się gotowym udziergiem z M. Pchła M zapiszczała z zachwytu i stwierdziła, że też takie by chciała... Za kilka dni miały być mikołajki, więc pomysł na prezent już miałam. Takim oto sposobem powstały dwie pary Pchłowych rękawiczek. 

Rękawiczki Pchełki M mają małą dedykację.  Ale to już M Wam zdradzi,  jeżeli tylko będzie chciała...






Pozdrawiam K :-)

2 komentarze: