sobota, 4 lipca 2020

Bob Budowniczy

W lutym miałam kilka dni urlopu, w tym czasie odwiedziłam moich przyjaciół, którzy mają  śliczna córeczkę.

"Jadąc w gości" nie można tak "z gołą ręką". Trzeba było coś zrobić dla Małej. Tylko co? 🤔

Inspiracją było zdjęcie, które wysłała mi mamusia małego Urwisa - Urwis w kasku ze śrubokrętem w dłoni. Mała naprawiamy swoje łóżko. Pewnie uczyła tatę jak to się robi.😉 Ach te nieograniczone pomysły dzieci.

Wracając do meritum... wymyśliłam, że Urwis dostanie Boba Budowniczego. 😊 Wzór znalazłam TU. Dziwnym przypadkiem miałam wszystkie niezbędne kolory.

Kilka ruchów szydełkową różdżką i oto On. 😊

Bob wyszedł ogromny, około 50cm. Niewiele mniejszy od Małego Urwisa. 😉












Pozdrawiam K :-)

2 komentarze:

  1. On ma śrubokręty?!
    Wow!
    Dlaczego Ty nie jesteś moją ciocią? ;0)
    Bob jest zabójczy! "Strasznie" mi się podoba :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że ma śrubokręty! ;-) Bob bez narzędzi to nie za Bob. :-)

      Co do cioci, wszystko można załatwić. ;-)

      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń