niedziela, 19 grudnia 2021

Twins

Piłkarz był w ostatnim poście. Teraz czas na lalę w kiecy. A właściwie dwie. Tym razem miały być prawie identyczne lalki dla bliźniaczek. Wykorzystałam wzór, którego użyłam przy tej lalce.

Chciałam by lale nieci się różniły. Sznurówki i kokardki na włosach zrobiłam w innym odcieniu. Lale obowiązkowo miały mieć metki z napisem "Handmade". Nie miałam dwóch takich samych kolorów, więc przyszyłam inne. I co.....? Dziewczynki pokłóciły się o kolory metek. :-)






 Pozdrawiam K :-)

4 komentarze:

  1. Ech, dzieciaki ;) Nie jestem do końca przekonana do amigurumi, ale Twoje lalki są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię tworzyć dla dzieciaczków. Choć nie przepadam za szydełkiem, to dla amigurumi jestem w stanie się z nim przeprosić ;) Pozdrawiam K

      Usuń
  2. Nie uzgodniłaś z dziewczynkami kolorów, a dzieci zawsze! mają swoje zdanie ;0)
    Laleczki są prześliczne, trochę przypominają mi Małą Mi... x2 ;0)
    Pozdrawiam serdecznie Pchło K :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, w końcu to małe kobietki i kwestie mody i doboru kolorów już im nieobce ;-) Pozdrawiam K

      Usuń