niedziela, 23 lipca 2023

Let it looze

Dzisiejsza pogoda jest iście wiosenna/jesienna* (niepotrzebne skreślić😉). Lato schowało się za chmurki. Nie ukrywam, że taką pogodę uwielbiam. Już pachnie jesienią. Mój ukochany wrzesień już niebawem. 😊 Już za parę dni, za dni parę... Ale to jeszcze chwila, mamy lipiec. Choć marzyć mogę. 😉 Na takie dni trzeba być przygotowanym. To się (prawie) przygotowałam...

Bardzo spodobał mi się wzór na sweterek Reni Let it looze. W tym wypadku nie walczyłam z zauroczeniem i kupiłam wzór.😉 Kolejny krok to sprawdzenie zapasów włóczki. Chciałam zrobić sweterek z włóczki zaproponowanej przez autorkę - Drops Sky. W zapasach miałam jedynie... banderolkę po poprzednim projekcie.😆 Szybciutko zamówiłam niezbędny materiał.

Gdy tylko włóczki zostały dostarczone, to od razu zakasałam rękawy. Zrobiłam próbkę, wybrałam odpowiedni rozmiar. Nie pytajcie jaki, bo nie pamiętam.😀 Na pewno nie XS. 😀

Dziergałam, dziergałam... i tak z każdym oczkiem kiełkował mi pomysł... A gdyby owy sweterek został prezentem urodzinowym... Jak się domyślacie, tak było. Ja sobie zrobię kolejny, mam  mocne postanowienie! O ile nie wpadnie mi do głowy kolejny taki pomysł. 😀

Efekt końcowy, który prezentuje nieoceniona modelka - Sis.😍







Pozdrawiam K :-)

4 komentarze:

  1. Super sweterek:)
    Trzymam kciuki za kolejny, zwłaszcza, że dzierganie ze Sky to czysta przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Włóczka na kolejny sweterek zamówiona.... Drops Sky. ;) Pozdrawiam K

      Usuń
  2. Prosty, wygodny i wyluzowany - świetny projekt Reni i Twoje wykonanie! Kolor wybrałaś uniwersalny. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Zdecydowanie mój kolor, fioletowy :) Sweterek jest noszony, nowej właścicielce również się podoba. Pozdrawiam Pchła K :)

      Usuń