niedziela, 29 października 2023

Wśród kwiatów

W trakcie mojego wrześniowego urlopu przeglądałam zapasy włóczek. Troszkę za dużo mi się tego nazbierało. Wiecie jak to jest, tu motek za dużo, tam trzy motki więcej...

W łapki wpadły mi dwa kolory - róż i morze północne. Zamówiłam je rok temu na jakiś projekt, którego nie wydziergałam, a potem zmieniłam koncepcję. Nie pytajcie co, bo nie pamiętam. Ja bym to nazwała peselozą. Moja przyjaciółka twierdzi, że to pewna forma roztargnienia, która od jakiegoś czasu rządzi w mojej głowie. 😉

Tak, tak. Ostatnio wyrzuciłam banderole od włóczki... Zapomniałam, że jeszcze będę zamawiać ten kolor i wypadało wiedzieć jaki. Powiecie, że powinnam sprawdzić poprzednie zamówienie. Gdyby nie fakt, że zamawiałam 3 odcienie szarości, a potrzebowałam domówić tylko jeden z odcieni... 

Wracając do meritum... (jestem "miszczem" dygresji)

Wymyśliłam sobie komin i czapkę. Skorzystałam ze wzorów Reni. Jak pewnie się domyślacie, bardzo je lubię i często korzystam. 😊

Komin poprawiałam trzy razy, bo źle odczytałam wzór. Można? Ano można. 😄

Może i wzór nie jest jakoś super extra widoczny. Kolory się nieco "zlewają", ale mi się podoba i już. Będę nosić i kwiatkami poprawiać nastrój w nadchodzące depresyjne dni.










A przy okazji, gdy wracałam z pracy... Nie mogłam sobie odmówić zrobienia zdjęcia.😊

Pozdrawiam K :)

6 komentarzy:

  1. Super komplet! Na pewno pojawi nastrój w szarobure jesienne dni:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na dzisiejszy wietrzny wieczór to idealny poprawiacz nastroju. ;) Pozdrawiam K :)

      Usuń
  2. Peseloza czy nie - komplecik wyszedł świetny! Dobrze mieć coś na przełamanie ponurego czasu 'nocy polarnej' ;) Śmigaj sobie 'wśród kwiatów' i rób cudne fotki! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu! Taki miałam zamiar, aby w te "noce polarne" dać nieco wiosennej, kwiecistej nadziei. Pozdrawiam K :)

      Usuń
  3. Komplet jest przecudny! ❤️
    A wiesz, że Renia rozpisała do kompletu mittenki? ;0)
    Wyrzucona banderola to jeszcze nie peseloza, dobrze że nie wiesz co ja potrafię wyrzucić ;0) ale...
    dla "porządku", żeby nie napisać "ku pamięci" ;0) pod moimi postami podaję informacje dotyczące projektów ;0)
    Pozdrawiam serdecznie Pchło K :0))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam! Ja nie jestem stworzona do testów. Nie lubię być ograniczana czasowo (a wiadomo, że w testach tak trzeba), więc niecierpliwie czekam na publikację wzoru. :) Pomysł z dodawaniem info o materiale w poście jest godny naśladowania... ale ja jestem tak zakręcona, że banderole wyrzucę przed jego napisaniem. :D Pozdrawiam K :)

      Usuń