sobota, 31 sierpnia 2024

Memory of summer

W ubiegłym roku zrobiłam ten oto sweterek dla mojej serdecznej koleżanki. Miał być oversize. I był... Jednak psiapsi stwierdziła, że następnym razem woli mniejszy worek na kartofle. 😄

Jak zobaczyłam wzór na Memory of Summer Reni, to od razu wiedziałam, że chce go zrobić. Wiedziałam również do kogo trafi.😊 Czekałam tylko na okazję. A ta...

...sama przyszła. Urodziny zbliżały się wielkimi krokami. Włóczkę miałam, ale w ostatniej chwili zmieniłam koncepcję i zrezygnowałam z sugerowanej we wzorze bawełny na rzecz  Drops Nepal. 

Materiał wybrany, więcej zmian nie planowałam. Zabrałam się za robótkę. 

Policzyłam, że włóczki mam wystarczająco. Powinien mi zostać moteczek... i ku mojemu zdziwieniu, gdy jestem w połowie rękawa... w kartoniku zostało tylko dno. Magia.😄

Szybko zamówiłam włóczkę. Dwóch motków nie opłaca się zamówić, więc do koszyka dorzuciłam inne motki. Ale o tym co z nich wyjdzie, to przy innej okazji opowiem.

Z przygodami, ale jest... Idealny na zbliżającą się kolorową jesień. 😊





Pozdrawiam K :)

2 komentarze:

  1. Wyszedł pięknie! Dobrze, że udało się dokupić włóczkę no i coś jeszcze😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To "coś" już wskoczyło na druty. ;) Pozdrawiam K :)

      Usuń