piątek, 1 kwietnia 2022

Magiczna

 

Jedna niezwykła chusta już była...

Ta wiosna niestety  nie zaczęła się przepływem pozytywnej energii. Jest to rok pełen złych informacji. Cytując klasyka: "historia dzieje się na naszych oczach".  Mimo wszystko trzeba żyć dalej i robić to, co się najlepiej potrafi.... To do dzieła.😊

Właścicielka wspomnianej (nie)zwykłej chusty bardzo się  załamała ludzkim cierpieniem, które dzieje się u naszych sąsiadów.  Nie tylko Ona... Chyba każdego to dopadło.

Wspomniala mi, że poprzednia chusta poprawila Jej nastrój.  Moje ego urosło. 😉 Obiecałam kolejną. Warunkiem było to, że ja wybieram wzór i kolor. 

Miałam dwa melanżowe motki włóczki i ochotę na kolejnego.... Matrixa.

Tempo dziergania ekspresowe.... pięć dni od nabrania pierwszego zamknęłam ostatnie oczko.

Ta  chusta to również dla mnie chwila zapomnienia o problemach.






Pozdrawiam K :-)

4 komentarze:

  1. Miss Grace, teraz Matrix na poprawę humoru :0) wybór zacny :0)
    Widzę, że i Ciebie dopadła mozaika ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem fanem mozaiki, zdecydowanie wolę ażury. Ale Matrix uwielbiam robić 😊 Pozdrawiam K

      Usuń