środa, 20 kwietnia 2016

Alpejskie Łąki

Tak, tak po raz kolejny chusta. Ale obok tej propozycji chusty nie mogłam przejść obojętnie. Sam projekt wypatrzyłam latem ubiegłego roku i postanowiłam ją wydziergać. Zakochałam się w szydełkowym zamknięciu oczek. Ach te pikotki ;-) Autorką wzoru Alpine Meadows jest  Oksana Kushchovenko. 

Od planów do realizacji trochę czasu minęło. Minęłoby jeszcze więcej gdyby nie babcia. Wymarzyła się Jej niebieska chusta z frędzlami. Niebieska? Żaden problem. Frędzle? Co to to nie. Zaproponowałam babci właśnie ten projekt. Od razu zmieniła zdanie co do frędzli :-). Ufffff.... Czyżby też zauroczyła się pikotkami?

Z niewielkimi perypetiami włóczka dotarła (oczywiście musiałam nabroić i podać złe kolory włóczki... które nie istnieją :-) ).

Autorka proponuje dwie wielkości chusty. Oczywiście zdecydowałam się na większą wersję. Z kilku powodów: większa radość dla mnie i odpowiednie zaopatrzenie w motki.

Ostateczne wymiary chusty: 315 cm długości i 80cm w najszerszym miejscu. Hmmmm chyba troszkę zaszalałam :-)








Pozdrawiam K :-)

2 komentarze: