sobota, 13 sierpnia 2016

Malinowe bikini

Przypadkiem powstało malinowe bikini. Zupełnym przypadkiem.

Wystarczyło udostępnić wcześniejszy pomarańczowy strój. Rozgorzała dyskusja na jednym z portali społecznościowych w której pewna koleżanka pół żartem, pół serio zażyczyła sobie bikini. Cóż, czasem przy mnie nie warto żartować, bo może się to spełnić... Jak widać czasem życzenia się spełniają.

Jak postanowiłam zostać Wakacyjnym Mikołajem, to zaczęłam szukać inspiracji. Znalazłam!
Oczami widziałam scenę rodem z serialu Słoneczny Patrol, w której to nowa właścicielka, niczym Pamela Anderson biegnie brzegiem piaszczystej plaży ubrana w malinowe. :-)

Tak, tak zaraz mi zarzucicie, że bohaterowie serialu mieli czerwone kostiumy. Macie rację, jednak mnie bardziej odpowiadał malinowy kolor. :-).

Tym razem bikini jest dwuczęściowe, staniczek i figi. Korzystałam z wzoru dostępnego w Akcesoriach 2/2014

Mina właścicielki- bezcenna. Oj było warto :).  Może za rok pareo? ;)




Pozdrawiam K :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz