sobota, 16 lutego 2019

Sama se zrobiłam

Lubię dziergać czapki. Z noszeniem jest zdecydowanie gorzej. Musi być minus 10 stopni abym ubrała czapuchę. Ale to nie oznacza, że nie mam sobie zrobić kolejnej. Czapek nigdy nie jest za wiele. W tym sezonie zrobiłam tylko dwie. Musiałam się pilnować by nie robić kolejnych. 😉

Jak pomyślałam tak zrobiłam. Czapka miała być czerwona, a nie fioletowa. Nie, nie tym razem. Fiolet czeka na inną okazję. Ja mam słabość do koloru fioletowego, czerwonego i butelkowej zieleni. 😍

Wzór znalazłam u Joli Mazurek. To było zauroczenie. A właściwie  miłość od pierwszego obejrzenia. 😉Od zawsze mam słabość do warkoczy. Oczko po oczku powstała ciepła czapka. Wisienką na torcie (a właściwie na czapce) jest metka "Sama se zrobiłam". 







A przy okazji zrobiłam druga czapkę. Skorzystałam z tego samego wzoru. Druga czapka jest w innym odcieniu czerwieni z bordowym pomponem i naszywką "Przyjaciółka mi zrobiła". Czego się nie robi dla przyjaciół... 😉




Pozdrawiam K :-)

4 komentarze:

  1. Wykupiłaś mi wszystkie metki ;)))
    Świetne czapki :)
    Ja mam aż trzy czapki ;) jedna cieszy oczy, drugą już trzy razy założyłam, a trzecią zrobiłam jakiś czas temu. .. z sentymentu do lat '80 zeszłego stulecia ;oP
    Na Twoje czapki jeszcze "przyjdę" popatrzeć, bo mi się podobają trochę więcej niż bardzo ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wszystkie, jeszcze nie ;-) Jeszcze coś zostało.

      Mnie chyba piorun strzelił, bo myślę o... zielonej czapce. Takiej na chłodne wiosenne wieczory. Może ażurowa... z oryginalną matką rzecz jasna. :-)

      Na czapki (i nie tylko czapki) serdecznie zapraszam:-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. A może ażurowy beret? ;)
      Poszukaj na "garnstudio" :) są piękne :)
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Metki są, ale nie te, które mnie interesują >:( ;D...
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    3. Poszukam tego idealnego, poszukam. :-)
      A metki może z rencami.pl? Mnie siłą trzeba z tej strony zabierać. ;-)

      Pozdrawiam:-)

      Usuń