środa, 11 listopada 2020

Czapka i komin

Sezon na czapki powoli się zaczyna. Trzeba zadbać nie tylko o swoją głowę. A okazje na obdarowanie przyjaciół to ja znajdę. Słyszałam, że każdy dzień jest dobry. ☺Z tą myślą zamówiłam włóczkę. Koniecznie akryl, bo moja A. nie toleruje wełny, w ilości najmniejszej. Nawet z linii "baby". Nie i już. Nie, to nie, będzie 100% akryl. ;-)

A. lubi odcienie szarości. Bardzo prozę, jest kolor szary. Wzór znalazłam na stronie Dropsa.
Nowa właścicielka zadowolona.  Już szuka kolejnego wzoru na czapkę, bo.... niebawem ma urodziny ;-)




Pozdrawiam K :-)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolmplecik :0)
    Lubię "Dropsowe" wzory, zawsze się sprawdzają :0) no, prawie ;0)
    Myślałaś o mittenkach, do kompletu? Co by A. łapki nie marzły ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie fakt, że A. nosi mitenki/rękawiczki tak często jak Ty czapki to już by miała kilka...naście par. A tak ma tylko jedną parę, którą ubiera gdy na dworze jest minus dziesięć ;-)

      Usuń
    2. Bardziej przejrzyście nie mogłaś mi tego faktu wyłuszczyć ;0) hihihi...
      Buziole ogromniaste dla Was obu :0)))

      Usuń