niedziela, 11 października 2020

Rick Sanchez


Niedawno miałam za zadanie zrobić prezent na nowe mieszkanie. Ale to nie byle jaki prezent, bo maskotkę Ricka Sancheza z serialu "Rick i Morty". Jak się domyślacie, "Cudak" miał  być dla jego fana.

Dawno, dawno temu zrobiłam pewnego niebieskiego stwora. Rownież z tego serialu. Teraz przyszedł czas na kolejną postać. 

Wzory znalezione na internecie są płatne. No bez przesady, nie będę płacić za wzór. Dam radę sama, a co!

Obejrzałam kilka zdjęć tej "Paskudy" i zabrałam sie za robotę. Czy mi się udało zobaczcie sami. Ja jestem prawie zadowolona. 😉 Wiadomo,  zawsze może być lepiej.

Szkoda, że nie wpadłam na genialny pomysł żeby zapisać wzór na ta maskotkę. 😁 Cóż... może przy kolejnej okazji pomyślę... Ale jak jest wena, to szkoda czasu na pisanie wzoru. 😉











Pozdrawiam K :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz