niedziela, 14 sierpnia 2022

May Loops

Od dłuższego czasu miałam ochotę na chustę wzorem mozaikowym. Popełniłam już kilka Matrixów. Ale kusiło dalej. Tym pokusom nie pomagała Monika z bloga Dwanaście Igieł. Naogladalam się  jej testów wzorów Reni z Dziergawki i... koniec. Przepadłam. Ile można  opierać się tak pięknym projektom?!  No nie można!

Nie mam czasu na testy, więc byłam niejako "zmuszona" do zakupu wzoru. To kupiłam. Nie można lepiej zainwestować kasy niż w druty,  włóczkę i wzory. 🤭

Zakupiłam wzór na May Loops.... w maju 🤭 Chustę też dziergałam w maju. 🤭Przypadek? 😉

Chusta spodobała się koleżance z pracy. Hmmm... Pomyślałam, że do idealny pomysł na prezent urodzinowy dla  Koleżanki.  Jak pomyślałam, tak zrobiłam. 

I oto jest. May Loops w wydaniu Pchły K.😉






❤ Sto lat Dorotko ❤

Pozdrawiam Pchła K :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz