poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Urodzinowy Aeolian

Dziś moja koleżanka Ania obchodzi swoje kolejne osiemnaste urodziny. 🤭  O prezencie dla Niej myślałam już od września ubiegłego roku. 🤭 

Pamietałam, że bardzo się jej podobał jeden z Aeolianów, który kiedyś zrobiłam. Nie pamiętam który, bo kilka chust wyszło spod moich rączek.

Wybór koloru był oczywisty - niebieski. 😊 Koraliki miałam zakupione wcześniej. Pozostało tylko  nabranie pierwszych oczek. A potem już prawie samo się zrobi 🤭

Wzór do pobrania TU

Oczywiście ja co drugą chustę muszę mieć przygody. 🤭 Gdy zamykałam oczka, to skończyła mi się włóczka! Miałam zamknięta połowę chusty, zamknęłam oczko centralne.... A moim oczom ukazał się koniec włóczki. 😱 

Szybko zamówiłam kolejny motek. Skończyłam Aeolian. A z prawie całego motka powstały Slodkie Ananasy o których wspominałam w jednym z poprzednich postów. 🤭

Miesiąc później motek i trochę 🤭  Haapsalu prezentował się tak...







STO LAT ANIU

Pozdrawiam K :-)

2 komentarze:

  1. Ananasy to moja pierwsza w życiu chusta wykonana własnoręcznie przy nieocenionej pomocy IK :0) a z kolei Aeolian jest najdłużej robioną chustą ;0)) do obu czuję miętę ;0)))
    Twoje obie są przecudne i obie urodzinowe :0)
    Zachwycające :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Moniczko. 😊 W końcu skusiłam się na Reni mozaiki. 🤭 Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń