sobota, 19 listopada 2022

Pętelki i piegi

Wpadłam i przepadłam. Zakochałam się w mozaice. Mam nadzieję, że to miłość z wzajemnością. 😊

Od pewnego czasu kusił mnie wzór Loops and freckles. Kusił i skusił,  więc go kupiłam. 😊 Wzór na czapkę też. 🤭

Okazja na zrobienie zestawu "sama przyszła" - kolejne osiemnaste urodziny koleżanki z pracy. 😊 Wejście w dorosłość trzeba odpowiednio uczcić. 😉

Kolory włóczek wybrane, włóczki zamówione.  Gdy tylko odebrałam paczuszkę od kuriera... zaczęłam czarowac rożdzkami na żyłce. 🤭

Czary-mary... i gotowe. 🤭

🧶 STO LAT 🧶






Pozdrswiam K :-)

2 komentarze:

  1. Z radością witam Cię w klubie uzależnionych od mozaiki :0)
    Hihihi....
    Prawda, że mozaikowanie jest niesamowite ;0) masz rację, to jest magia :0) co zresztą widać w tym cudnym komplecie :0)
    Pozdrawiam serdecznie Pchło K :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to częściowo Twoja "wina". 🤭 Napaczałam się na Twoje wersje testowe i przepadałam. 😊 Reszta winy spada na autorkę wzorów. 🤭 I tak się uzależniłam od mozaiki. 🤭 Pozdrawiam Pchła K

      Usuń