środa, 15 lutego 2023

Jemioła

 Co tu dużo mówić. Jestem nieuleczalnym, obsesyjnym fanem motywów listkowych, piórkowych i bombelkowych. Jak mam do wyboru wzór na sweterek w listki lub warkocze, nie zastanawiam się długo. Długo zajmuje mi zabranie się za wykonanie swetrzyska😁 Aale powolutku, na wszystko przyjdzie pora. I przyszła, po roku od zakupu wzoru😁. Ten rok, postanowiłam poświęcić na pozbycie się wieloletnich UFOK-ów i resztek włóczek. Co mi z tego wyjdzie? Czas pokaże. Na chwilę obecną jestem jeszcze na dobrej drodze. Mistletoe sweater mogę również zaliczyć do kategorii ufokowo-resztkowej. Ubzdurał mi się kiedyś lekki, oversizeowy sweterek z moheru.... Włóczkę kupiłam, ha, nawet wydziergałam wszystkie elementy łącznie z wrobieniem perełek... Tylko przy zszywaniu jakoś tak mi się przestał podobać projekt i go porzuciłam. Przeleżał swoje na dnie szafy, przerzucany z miejsca na miejsce. I w końcu, nadszedł ten dzień włóczkowego rachunku sumienia... Sweterek został spruty w tempie leniwego żółwia ( kto pruł moher to wie😁 ), odzyskane kłębuszki zestawiłam z resztkowymi moherkami na listki i zabrałam się za pracę. W efekcie, pozbyłam się około 3,5 motka włóczki. Tylko... Hmm.... Zaczyna mi brakować miejsca w części ubraniowej🤔😁😁

Pozdrawiam, Pchła M











6 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię Pchełko za prucie moheru. Przecież to katorżnicza praca😩 Ja to bym pewnie wszystko wyrzuciła. Chociaż wzór trochę przeleżał to sweterek nic nie stracił na swojej urodzie. Wyszedł piękny a listki dodały mu jeszcze większej lekkości🤗 Wyglądasz w nim przepięknie😌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😀 oj za prucie moheru czuję się niczym "bohater w swoim domu" 😁. Z drugiej strony zdobyta nowa " umiejętność" właśnie się przydaje 😁😁
      Pozdrawiam, Pchła M.

      Usuń
  2. Temat miejsca pominę ;0) w ogóle udam, że nie czytałam ;0))
    Za to sweterek jest przeuroczy, robiony rzędami skróconymi w poprzek i wzdłuż, a do tego wykończenia dekoltu i rękawów i-cordem? SUPER :0)
    I ładnie Ci w nim :0) bardzo ładnie :0)
    Popaczam sobie jeszcze ;0)
    Pozdrawiam serdecznie Pchło M :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😁 jestem bardzo zadowolona z efektu jaki wyszedł. A sam wzór owszem, pozwolił mi się wyżyć w szerokim spektrum technik dziewiarskich. Muszę sobie wynagradzać to, że nie " umim" w żakardy a baardzo bym chciała.
      Pozdrawiam, Pchła M

      Usuń
  3. Jakże zacne postanowienie w sprawie ufo-ków - życzę powodzenia w realizacji! :))) Bardzo fajny sweterek z piórkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😁 właśnie mija 8 tydzień postanowienia i nadal w nim dzielnie trwam😁😁 powstaje zaległy kolejny sweterek nową dla mnie techniką, w międzyczasie zużyłam nieco resztkowych kłębuszków😁
      Pozdrawiam, Pchła M

      Usuń