sobota, 4 lutego 2023

Kuzynka Franka

Koleżanka z pracy,  zwana Miszczem uwielbia żyrafy. Jedną żyrafę już ma - Franka. Franek samotnie siedzi na kanapie i mu smutno. 😉 Miałam plan zrobić drugą maskotkę, ale Miszczu twierdziła, że kolejnego łapacza kurzu nie chce... do czasu...

Jesienią spacerowała ulicami pewnego miasta i w jednej z witryn sklepowych zauważyła kolorową żyrafę. Zrobiła jej fotkę i mi wysłała z podpisem "chcę". 😉 Miód na moje oczy i uszy. 😀 Włóczkę miałam, wzór miałam, czas znalazłam. 

Takim oto sposobem Franek ma kuzynkę, jeszcze bezimienną. 😀





Pozdrawiam K :-)

6 komentarzy:

  1. Piękna Kuzynka :0)
    Franek już nie będzie samotny ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Franek będzie mógł z kimś pogadać 🤭 Pozdrawiam Pchła K

      Usuń
  2. Cieszę się że poznałam kuzynkę Franka. Jest bardzo sympatyczna i urocza. Franek to wielki szczęściarz😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszalam, że Franek też jest zadowolony. To straszna gaduła.🤭 Pozdrawiam Pchła K

      Usuń
  3. Uroczo wyszła z tej wielokolorowej włóczki (plus turkusy w łapach i pyszczku) !!! Niech sobie z Frankiem długo i miło żyją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt końcowy nawet mnie zadowolił ;) Doszły mnie słuchy, że Franek zadowolony z towarzyszki kanapowego życia ;) Pozdrawiam Pchła K

      Usuń