niedziela, 8 marca 2015

Serwetka szydełkowa

Lubię szydełkowe serwetki. Uwielbiam szczególnie te niestandardowe, przy których jest trochę zabawy. Zbliżały się urodziny mamy B. Szukałam natchnienia w sieci- bo jakoś trzeba było "wkupić się w łaski" ;-) Znalazłam prześliczną serwetkę, która była jeszcze piękniej zapakowana. pomyślałam, że to jest to. Słodkie, romantyczne i oryginalne. Oczywiście nie była bym sobą, gdybym czegoś nie zmieniła ( według schematu serwetka miałaby średnicę około 40 cm, powiększyłam ją i nadałam kształt owalu o wymiarach 90 x 60 cm).
Przy okazji pochwalę się jeszcze jedną głupawką: papierowe kombinacje pokroju wszelakiego ;-) Poczyniłam kartkę typu pop-up z różami. Paczuszka skrzętnie zabezpieczona przebyła dłuuuuugą drogę aż w końcu trafiła do prawowitej właścicielki.
Pozdrawiam M. :-*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz