sobota, 24 sierpnia 2019

Gwiazdki

Dziś Mała Solenizantka kończy dwa latka. Z tej okazji ciocia Pchła K. zrobiła małe co nieco.  Nie może być inaczej. 🙂 Mama Malucha ma przeze mnie trzy nowe siwe włosy. 😉 

Pomysł na poduchy wpadł mi do głowy... w styczniu.🙂 Aby nie zapomnieć zapisałam to sobie w notatniku. Realizacja szatańskiego pomysły była nieco później. Wzór na gwiazdki znalazłam na kanale Joli Mazurek. Zmieniłam w nim sposób przerabiania 3 oczek razem. Pozakany na filmie do mnie nie przemawia. Wolę to zrobić po swojemu. 😉

Tak bardzo spodobały mi się poduchy, że dla siebie też zrobiłam.🙂 

Solenizantka dostała 3 gwiazdki w kolorach  pastelowych, a ja mam fioletowa i zieloną, ktore idealnie pasują do wystroju pokoju.🙂

Wszystkiego najlepszego Mała Solenizantko! 😚








Pozdrawiam K :-)

2 komentarze:

  1. Mała szczęściara ;o) tyle gwiazdek na raz ;o)
    Cudne! ale mnie ciągle kojarzą się z rozgwiazdami ;o)
    Pozdrawiam serdecznie :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciocia dba o Maluszka🙂 i ma pomysł na prezent na kolejne urodzinki 😉 Pozdrawiam K 🙂

      Usuń