piątek, 9 grudnia 2022

Among flowers shawl

Cóż.... trzeba się przyznać... jestem uzależniona od mozaiki i Reni wzorów. I nie będę z tym walczyć. O zgrozo, mam zamiar trwać w tym uzależnieniu. 🤭

Tym razem na druty wpadły szarości i róże oraz .... kwiaty. Wzór idealny na jesienno-zimowe wieczory. 🤭 Wzór do pobrania TU.

Przynajmniej tych kwiatków nie zniszczę. Z moim ogrodniczym talentem to nawet kaktus uschnie. 🤭 Wiem co piszę, dziś mój aloes trafił do.. bioodpadów.... 😥 

Chusta już poszła w dobre ręce i ogrzewa szyję nowej właścicielki, a ja zabieram sie za kolejny prezent. Święta za pasem. 🎅 Mikołaj  sam nie zrobi tylu prezentów, więc Pchełkowy elf musi pomóc🎅 






 Pozdrawiam K

2 komentarze:

  1. Przypomniałaś mi, że powinnam podlać kwiaty ;0)
    Mozaice nie można się oprzeć ;0)
    A szal wyszedł Ci obłędnie :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo za dużo u Reni i u Ciebie naoglądałam się tych wzorów... nawet specjalnie konto na Ravelry założyłam, by wzór kupić.🤭 Jakoś wcześniej nie było mi potrzebne. I... przepadĺam.... Kolejne mozaiki "się dziergają". Pozdrawiam Pchła K

      Usuń