czwartek, 15 grudnia 2022

Sweterek Inez

 Znacie powiedzenie, że szewc bez butów chodzi? Kto tak ma? Postanowiłam przerwać to pasmo niedziergania dla siebie😁 Akurat tak się cudownie złożyło, że dostałam się do grupy testerek wzoru Sweterka Inez,opracowanego przez Elżbietę Smólską Oczkiem Dziergane. 

 Sweterek dziergany jest techniką raglanu od góry. Wzór, dzięki swemu nieskomplikowaniu jest bardzo łatwy do wykonania nawet dla osób początkujących. Dodatkowo pracuje się tutaj na grubszej włóczce i drutach 9 mm. Dzięki temu, robótki przybywa w oka mgnieniu.  Idealne rozwiązanie dla tych niecierpliwców, którzy liczą na szybkie efekty. Jakby się mocno, mocno uprzeć, to w tydzień sweterek gotowy.

 I najlepsze na koniec: kokardki na plecach. To jest to, co skradło Pchłowe serduszko😍. W sumie serduszko nie tylko Pchłowe... W planach już wersja w butelkowej zieleni. Nie mogę się doczekać paczki z włóczkami😁😁😁.

 Jeśli ktoś ma ochotę na poczynienie takiego sweterka to wzór jest dostępny tutaj.

Pozdrawiam, Pchła M.





2 komentarze:

  1. Obejrzałam sobie ten sweterek z każdej strony bardzo dokładnie i muszę przyznać, że "podobający mnie się jest" :0) nawet bardzo :0)
    Ciekawy w prostocie swojej konstrukcji i zaskakująco dekoracyjny, twarzowy i świetnie leżący :0) poza tym bezczelnie zauważyć raczę, że Twoja wersja bardziej do mnie przemawia :0)
    Sweterek jest bardzo ładny (zapisany) ;0)
    Pozdrawiam serdecznie Pchło M :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Że druty nr 9 - to już największa zachęta! A kokardki śmiszne takie :))) Wzór zapamiętany :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń