niedziela, 22 stycznia 2023

Mirror Hearts

No i mnie wzięło! Jak to mówią... miłość od pierwszego wejrzenia... Nawet mnie, pragmatyka, to spotkało. 😉

Jak tylko wzór na czapkę i szal został opublikowany to się w nim zakochałam. Ale od zakochania, to wydziergania minęło sporo czasu. Moja doba ma za mało godzin i cierpię na chroniczny brak czasu. Ale co się odwlecze... 

Okazją były niedawne (no może trochę bardziej niż niedawne 😜) urodziny Naszej dzielnej Przyjaciółki M. (i tak dzielnie nasze szalone pomysły znosi już od przedszkola. Anioł, po prostu anioł) 😁

Wpadłam na pomysł zrobienia serduszkowego kompletu. O zdanie Pchły M. nie pytałam. Nie brałam innej opcji, jak zgoda na taki prezent. 😁 Oczywiście jej aprobatę miałam. Widząc moje maślane oczka na widok tego wzoru nie mogła mi odmówić.

Do kompletu powstały 2 pary rękawiczek -  jedna w kolorze granatowym, druga fuksjowym, które zrobiła Pchełka M. Solenizantka może wybrać kolor rękawiczek w zależności od nastroju. 😆

O zdjęcia rękawiczek nie pytajcie - nie zrobiłam. Przypomniało mi się jak prezent był już zapakowany... peseloza i wiek nie ten.

A na drutach mam już komplet dla siebie. W nieco innym zestawieniu kolorystycznym. 😁








Pozdrawiam K :-)



4 komentarze:

  1. Pięknie Ci to mozaikowe sercowanie wyszło:0) na prezent idealnie :0) Piękny komplet :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam i już zazdrość mnie dopadła. Ona ma, a ja to co? No i co? Zamówiłam włóczkę na komplet dla siebie. 🤭 Czapa jest, szal prawie sam "się robi". Pozdrawiam Pchła K

      Usuń
  2. Wcale się nie dziwię, że wzór Cię zauroczył bo to piękny wzór. A to co wyszło spod Twoich drutów jest równie piękne. Obdarowana na pewno jest zachwycona🙂
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję amuszko! Obdarowana zachwycona, a miłość do mozaiki się nie ze mną na dłużej. 🤭 Pozdrawiam Pchła K

      Usuń