piątek, 3 marca 2023

Mosaic on a swing

Cóż... zakochałam się, wpadłam po uszy. 😉 Ach te Reni mozaiki... 

Miałam niecny plan, chciałam  zrobić koleżance niespodziankę -  szal i czapkę. Przynajmniej oficjalnie. Tak na prawdę chciałam wrzucić na druty kolejną mozaikę. 😉  Trochę zdrowego egoizmu nie zaszkodzi. 😉 Jak to mówią... dwie pieczenie na jednym ogniu zostały upieczone. 😁

Kolor wybrałam -  miał być brązowy i beżowy. Szkoda, że ja taka gapa i zamówiłam nie ten kolor. Ostatecznie komplet jest brązowo... brązowy. 😉 Nie miałam czasu zamówić tego "właściwego" koloru. Urodziny zbliżały się wielkimi krokami. Poszłam na żywioł. Co ma być, to będzie.  W miarę jak szala przybywało, uznałam że wyszło lepiej niż planowałam.

Chciałam zrobić tylko szal, ale zostało mi nieco włóczki, wiec powstała również czapka.

Koleżanka zadowolona, ja zadowolona. Czego można chcieć więcej. 😀

PS. Moniko, uprzedzając Twoje pytanie... Tak, mogę zostać Twoją ciocią. 😄









Pozdrawiam K :)

4 komentarze:

  1. Dziękuję Ciociu K :0)
    Komplet przecudny :0) choć zupełnie nie w moich kolorach, brązy są takie jakieś smutne, przygnębiające i biedne... Od dziecka tak mam ;0)
    Ale za to bardzo się cieszę, że zaraziłaś się mozaiką ;0)
    Pozdrawiam serdecznie Pchło... tzn Ciociu K ;0)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Nas łączy! 😊 Również mam awersję do koloru brązowego. Dodam, że mam o nim takie samo zdanie co Ty. I mam tak od dziecka! Przypadek? 🤔Ale jak koleżanka lubi, to musiałam się przemóc. Ciocia K pozdrawia 😊😉

      Usuń
  2. Jak byłam młodsza to nosiłam brązy, zresztą w odległych czasach to się nie wybrzydzało i nosiło to co się upolowało😝. Teraz z brązów to tylko czekolada i to najlepiej w płynie😋. Chociaż na innych osobach to jak najbardziej.
    Twój a właściwie to już nie Twój zestaw wyszedł piękne i koleżanka na pewno będzie przeszczęśliwa. To świetny wzór więc sobie też wydziergać taki komplecik🙂
    Pozdrawiam Pchełko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, z brazów to tylko czekolada... tylko gorzka 🤭 Koleżanka zadowolona... i nosi 😊 A to radość podwójna. A dla siebie zrobiłam komplecik w serduszka. Ale o tym w kolejnym wpisie. 😊 Pozdrawiam Pchła K
      P.S. I może w końcu pokażę się światu🤭 Mojego zdjęcia jeszcze tu nie ma🤭

      Usuń