sobota, 11 marca 2023

Mirror Hearts

Wspominałam, że kocham mozaikę? Nie raz i nie dwa. We wzorze serduszek zakochałam się po uszy, a właściwie po druty. 😀

Pierwszy komplecik zrobiłam dla przyjaciółki z okazji jej urodzin. Stwierdziłam, że M. się nie obrazi jak sobie zrobię taki sam. Wyjścia nie miała, bo i tak bym zrobiła. 😁 

Kolory wybrałam. Bardzo, ale to bardzo chciałam zrobić różowo-granatowy zestaw. Jak postanowiłam, tak zrobiłam. 

Czapka i szal powstały ekspresowo. Zima nie chce odpuścić. 😞 Tak, kocham zimę. Ale jak jest biało i puchato. A nie szaro i ponuro.









Tadaaam, obiecany gratis. Ja, Pchła K, we własnej osobie. Po tylu latach trzeba się ujawnić światu. Przy okazji poszukując wiosny i prezentując nowy nabytek.😉


Pozdrawiam K ;)

5 komentarzy:

  1. Dzień dobry :0)
    Jak miło Cię widzieć Pchło K... Ciociu :0*
    Komplecik jest cudowny :0) i masz w pełni rację, mozaika wciąga po... druty ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, to specjalnie dla Ciebie abyś w końcu poznała ciocię Karolinę... Pchłę K ;) Oj tak, mozaika wciąga niczym czarna dziura światło ;0 Pozdrawiam, Ciocia Pchła K

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie Karolino :0)
      Cioteczko K ;0)
      Hihihi...

      Usuń
  2. Śliczne są te serduszka a Ty Pchełko wyglądasz przepięknie w ich towarzystwie😄
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Amuszko za przemiłe słowa :) Serdecznie Cię pozdrawiam Pchełka K

      Usuń