sobota, 29 kwietnia 2023

Ponczo

Koleżanka lubi dawać mi wyzwania. Przynajmniej Ona tak uważa. 😉 Pewnie domyślacie się, że to tylko pretekst, bym coś dla niej wydziergała. A dzięki temu ja miałam gotowy pomysł na urodzinowy prezent. 😊 

Ostatnio stwierdziła, że jeszcze nie zrobiłam poncza. Hmm... chyba ma rację, nie dziergałam takiego cuda. Do czasu... 😉

Koleżanka nawet sama znalazła wzór. Ja miałam "tylko" kupić włóczkę i dziergać. Nawet wybór koloru nie stanowił problemu. Aga uwielbia każdy kolor, pod warunkiem, że jest czarny. 😄 W tym wypadku wyjątkowo zgodziła się na szarości...

Cóż mi pozostało... "tylko" dziergać... :)


Nieoceniona modelka (chcąca pozostać incognito) - Kochana Siostrzyczka 💖




... i na "denatce". 



Na Sis zdecydowanie lepiej wygląda 😉

Pozdrawiam K :)

4 komentarze:

  1. Fajnie jest mieć taką inspirującą koleżankę co to podpowie i doradzi oraz grupę wsparcia w postaci Siostry, która dzielnie promuje wydziergane rzeczy😄. Przy pomocy tak zgranego temu końcowe wyroby są wspaniałe. Tak też jest i tym razem, ponczo prezentuje się fantastycznie😌
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo ważne jest posiadanie takich ludzi wokół siebie. Prawie dream team. :) Sis powinna dostać ode mnie medal za pozowanie (czapkę już dostała). :) A ile śmiechu przy tym jest... ;) Pozdrawiam Pchła K :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoja wersja tego wzoru! Ponczo jest lekkie i fajnie przechodzą odcienie, od czarnego golfu do szarości na dole. Pozdrowienia dla czarownego duetu siostrzanego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu Sis i swoim dziękuję! Mimo dużej różnicy wieku między Nami, to świetny z Nas duet :) Pozdrawiam Pchła K :)

      Usuń