sobota, 1 kwietnia 2023

Pulower Baroc by LGMP

 Wiosna się zbliża, a u mnie sezon swetrzyskowy hula w najlepsze😁😁. Tym razem na druty wskoczył sweter od Izy Jagosz ( LGMP). Jak go tylko zobaczyłam, nie mogłam odpuścić. Ach i jeszcze wydanie kolorystyczne oryginału😍 Sweterek bardzo szybko się dzierga bo użyte są tu druty o konkretnym rozmiarze 7 mm. Heh, przynajmniej raz, wzory warkoczowe nie wyszły mi zbyt ścisłe - kolejny powód do samozadowolenia😁

Szoda tylko, że zima się kończy, cóż, poczekam do kolejnego sezonu. Będę dorabiać jako bliska przyjaciółka bałwanka🤪

Pozdrawiam, Pchła M



Baśka Suchotnica ( manekin- zbieżność potencjalnych imion i nazwisk jest całkowicie przypadkowa) stwierdziła, że sweterek będzie lepiej leżał na żywym ekspozytorze i wymusiła na mnie przywdzianie swetra w ten ciepły dzień😁 Niech jej będzie, w końcu i tak to ja będe go nosić😁




6 komentarzy:

  1. Na Tobie zdecydowanie lepiej układa się ten sweterek, Baśce szkieletorce nie do twarzy ;0)
    Projektantka poleca właśnie na wiosnę, nawet do szortów i spódniczek nosić sweterek, więc na bałwany czekać nie musisz...
    no chyba, że morskie ;0)
    Sweterek jest śliczny i ma bardzo ciekawą fakturę :0)
    Pozdrawiam serdecznie Pchło M :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję😁 Hmmm... może wiosenna aura pozwoli na założenie sweterka bez kurtki na spacer, na chwilę obecną po krótkim teście jest wystarczający na lekkie zimowe przymrozki. Nie wiem dlaczego, ale faktura tak bardzo mi się kojarzy z mrozem, i skrzypiącym śniegiem za oknem. Ech, aż zatęskniłam za prawdziwą, porządną zimą.
    Pozdrawiam, Pchła M

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterk! Szczególnie na Tobie prezentuje się ślicznie. Jak widać za oknem, Twoje zimowe tęsknoty się spełniły i możesz dokładnie przetestować sweterek. Co prawda bałwana nie ulepisz ale spacer nawet podczas chłodniejszej aury zawsze jest na czasie😌.
    Pozdrawiam Świątecznie🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, co prawda, nie udało mi się w te święta przywdziać nowego udziergu, aaale jeszcze liczę na ostatnie podrygi zimy. Jeszcze na półce chwilkę poleży awaryjnie zanim zabiorę się na całkowitą zmianę sezonowych ubiorów😁
      Pozdrawiam, Pchła M

      Usuń
  4. Jest czadowy-bałwankowy! Świetnie wyglądasz! A że aura plecie nam figle, jeszcze go ponosisz przed grudniem ;) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czekam, czekam na te chłodniejsze dni, a w międzyczasie coś lżejszego trzeba wrzucić na druty. Chociaż hmmm.... może szydełko? 🤔🤔
      Pozdrawiam, Pchła M.

      Usuń