niedziela, 30 sierpnia 2015

Uwaga Piraci na horyzoncie

Oj zabawa z żakardami mnie pochłonęła do reszty! Liczenie oczek, kolory. Ach... Tym razem znalazłam świetny wzór statku. Użyte tu wzory znalazłam go w Sabrinie wydaniu specjalnym 2/2015. Kolejnym krokiem było określenie kto będzie marynarzem :-) Decyzja zapadła... Nooo tak, ale gdzie ten wzór wykorzystam. Rozważałam dwie możliwości rękawiczki lub skarpety. Z racji tego, że obdarowany ma poczucie humoru, mogę trochę puścić wodze fantazji. Ostatecznie wybór padł na skarpety.



(Łajba pływa sobie na cholewce, pozwoliłam sobie pokazać ją na trzech zdjęciach)

Statek pływa po morzach i oceanach, a w wodzie pływają rybki, czyż nie? Dodatkowo na stopie jest wielorybek :-) Natomiast ryby już nie wrabiałam, ale wyszyłam ściegiem cerowanym, który do złudzenia wygląda jak żakard.
A tak prezentuje się całość. Tu w trakcie blokowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz