niedziela, 1 listopada 2015

Personalizowana pamiątka ślubna

"[..]Że nagle ja, że nagle ty,
a dookoła obłok mgły.
Może to taka jest maniera,
że nasze serca na rowerach,
że nagle on, że nagle ja
i wszystko wokół razy dwa[..]"

                                                        E.Lipska "Serca na rowerach"

Publikacja z małym poślizgiem, ale lepiej późno niż wcale (tym bardziej, że Pchła K stała nade mną i tylko suszyła głowę o ten wpis). 
Hmm, co tu dużo opisywać.... trafiło mi się ciekawe zadanie: zrobić kartkę, pamiątkę ślubną dowolną metodą ( i wszystko jasne prawda?)- swoją drogą takie wyzwania to ja lubię ;-) Pamiątka mogła zawierać w sobie ukryte informacje o parze młodej (i tu dostałam "cynk", że narzeczona jak i narzeczony mają wspólne zainteresowanie: ROWERY). Nie, no ciekawa sprawa, tylko dlaczego propozycję wykonania kartki dostałam kończąc nocną zmianę? Toć jak mnie trzepnie, to nie zasnę dopóki nie znajdę choćby części rozwiązania misji specjalnej;-) I tak też się skończyło, zamiast grzecznie iść spać ja MUSIAŁAM przeszperać wszelkie miejsca pobudzające Pchłową wyobraźnię ;-) Znalazłam grafikę nawiązującą do ślubu i zainteresowań młodych, postanowiłam puścić wodze fantazji i eureka!!! Pamiątka w formie obrazu 3d ;-) Wymyśliłam sobie młodą parę na rowerze, śmigającą przez pagórki. Całość dodatkowo personalizowana pierwszymi literami imion i datą ślubu. Co mi z tych rozmyślań nad stertą papierów, klejów, koralików i innych arcy przydatnych materiałów wyszło? A sami sobie popatrzcie ;-)



Pozdrawiam, M :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz