niedziela, 15 listopada 2015

Serduszka

Podstawy żakard na drutach już opanowałam. Teraz czas na zgłębianie jego tajników. A może czas zrobić żakard na szydełku? Trzeba się z nim zmierzyć, tym bardziej, że trafiła się ku temu okazją.

Miałam zrobić czapkę i szal na mikołajkowy prezent. Dawno temu trafiłam na wzór czapki z serduszkiem. Chyba przyszedł czas na wykorzystanie tego w praktyce, w nieco zmienionej formie. Zamiast jednego serca zrobiłam cztery. Od przybytku głowa nie boli :). Odpowiednio przeliczyłam oczka i tadaaaam... Powstała pierwsza szydełkowa żakardowa czapka.


Do czapki zrobiłam szaliczek na drutach. Zrezygnowałam z żakardu aby był elastyczny. Poza tym gdzie ja ukryję te plączące się nitki? Doubble knitting jeszcze przede mną :)


Całość prezentuje się następująco
:
Pozdrawiam K :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz