piątek, 20 listopada 2015

Różane drzewko

Dzisiaj tematyka nie robótkowa ;-) Przedstawiam wam moją wersję różanego drzewka. Kształt korony nie jest tu przypadkowy- drzewko zostało wykonane z okazji rocznicy (w pełnej konspiracji z Sz. :-) )
W związku z tym, że prezent miał symbolizować pamięć i miłość postawiłam na kolor czerwony- ach, od razu na serduchu robi się cieplutko ;-) Różyczki wykonane zostały z krepiny metodą cukierkową (krepina jest gramaturowo grubszą siostrą zwykłej krepy) Za pieniek posłużyła mi kartonowa rurka, zalana w doniczce (środek rurki również został zalany). Po całkowitym wyschnięciu gipsu, na rurkę została nałożona podstawa korony (wykonana z balona oklejonego paper mache). Następnie pieniek owinęłam sznurkiem jutowym, koronę wykleiłam przygotowanymi kwiatkami i zabezpieczyłam celofanem. Dodałam sentencję wypisaną na serduszku, podstawę drzewka wykończyłam sizalem w kolorze naturalnym. 
Hmmm, może na wiosnę również sprawię sobie taką ozdobę? Teraz wchodzimy w okres Bożonarodzeniowy, na który obiecałam sobie już w zeszłym roku wykonać pewną rzecz.... jaką- dowiecie się za parę tygodni ;-)
Pozdrawiam, M ;-)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz