sobota, 7 stycznia 2023

Muuuu

Znalazłam wzór na maskotkę. Wzorem "pochwaliłam się" koleżance. Koleżanka pokazała fotkę swojemu młodszemu synowi. Reszty historii pewnie się domyślacie. 😉 Młodzież krzyknęła: "Ciociu, chcę taką. Zrób mi, proszę." Pewnie, że  zrobię. No nie odmówię. 😄 Tym bardziej, że to moja imienniczka. 😆

W zapasach włóczki miałam niezbędne kolory. Od razu zabrałam się za robotę. 😊

Dawno nie dziergałam maskotek, więc chwilowa zmiana drutów na szydełko wręcz wskazana. 😊 Ale już wracam do drutów. Trzeba zrobić sobie nową czapkę na ten sezon. 😊 Może do wiosny zdążę. 😊

Krówka już u nowego właściciela, opowiada bajki do uszka Małemu Kawalerowi. 😊





Pozdrawiam K :-)

 

6 komentarzy:

  1. Małe Mu ;0)
    Cudna krówka!
    Nie zechciała byś może zostać moją ciocią? ;0)
    Przeurocza i słodka maskotka :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawna i sympatyczna krówka. Nic dziwnego, że się podoba, jest cudna. Pozdrawiam w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muuuu... - czyli "muszę to mieć" ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo miły do dziergania wzór. Pozdrawiam K

      Usuń