piątek, 17 lipca 2015

Amerykański sen

Tym razem pobawimy się koralikami. Wpadł mi w łapki schemat na śliczny sznur szydełkowo- koralikowy z motywem flagi USA. Niestety, może szydełko nie sprawia mi problemów, ale sznury z koralików niestety jak na złość nie chcą mi wychodzić :-( Uparłam się jednak na ten konkretny motyw, dzięki czemu znalazłam tutorial na wykonuwanie sznurów w inny sposób. Może troszkę inaczej się układają i niekoniecznie nadają do odwzorowania skomplikowanych schematów. W każdym bądź razie, na ten naszyjnik sposób jest jak najbardziej odpowiedni. Zmniejszyłam tylko ilość koralików w obwodzie do 6 i zaczęłam pracę. Efekt oceńcie sami. Dodam tylko, że nie zamierzam się poddawać w starciu ze sznurami szydełkowo- koralikowymi i kiedyś ujarzmię ta niepokorna technikę. ;-)
Pozdrawiam, M :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz